Tuesday, March 9, 2010

Despre tigara



Sunt fumatoare inraita. Si toata lumea nefumatoare m-ar caracteriza drept 'dependenta'. Ei da, de ce nu, cind fac rotocoale din tigara sau expir fumul cu atit patos incit ai putea jura ca-mi pare rau ca nu-l pot retine in mine. Am obiceiul de a privi valurile cenusii ridicindu-se din tigara si a inconjura camera, invaluind totul intr-o aura de speranta. De acolo mi-am tras eu bunavointa si buna-dispozitia. Mi-a fost singura prietena pe timp de razboi, mi-a inteles nevoie pe cind eram fara emotii, fara trairi si fara viata. Acum am inviat. Dar din pacate resuscitarea e dureroasa, iar impactul cu propriile-mi sentimente - distrugator. Am inceput sa simt iarasi acea respingere pentru Ea, si asta-mi consuma din energie. Cine este Ea? Ea este pur si simplu o figura din viata mea care ma va insoti toata viata, dar care mi-a facut destul rau, poate nu din vina ei, poate din vina mea, caci sunt cam perceptiva, cam prea sensibila la ce se intimpla in jurul meu. Zidul lipsit de trairi ce-l construisem in jurul sufletului meu s-a naruit cind ai venit Tu, fiindca asa esti tu talentat. Acum merge un "in pana mea". Ah, ce bine a cazut ...
In lumea mea, cind totul merge bine, fumez. Cind ma simt bine, fumez, fiindca fumatul inseamna celebrare - a vietii, a victoriei asupra lor, a tuturor celor carora le-ar face placere sa ma vada ingenuncheata. Nu zic "ingenuncheata" in sensul pe care-l intelegeti toti, acela de a se supune si a fii nefericit, ci acela de a face ce zic ceilalti, oprimata si cu aripile taiate. E diferit. Imi trebuie putere ca sa savurez gustu-i dulce-amarui si valu-i misterios pe care-l lasa in urma. Iar acum nu mai am putere ... nu-mi mai trebuie nimic. Am planuri si ma voi tine de ele fiindca zilele trec nemiloase, dar atit, de altceva ce mi-ar putea consuma energia ma voi desprinde si ma voi vindeca de anumite 'evenimente' neplacute repetindu-mi mereu "asta a fost acum 10 minute, face parte din trecut". So yes, I'm kinda' letting go.

Ah, da, teoria mea de viata ... ce face rau face parte din trecut la scurt timp dupa ce se manifesta. Sunt mindra de asa o conceptie si de faptul ca o pot aplica. Binele meu deasupra tuturor.

So I'll take another step into the wild, another leap through time, then return and walk away. Just because I can.

The Cigarette ... my one and only love ... and one and only companion as I walk this world alone.

2 comments:

WannabeHuman said...

dupa postul asta...parca as fuma o tzigara!

Je Suis ♀ said...

Asa am zis si eu cind am terminat postul pentru a-l reciti. And what a delight it was :)