Wednesday, May 23, 2012

"Am renuntat sa mai cred ca ziua de maine va fi mai buna." le spuneam si ei ascultau cu deznadejde, spuneau ca sunt depresiva, spuneau ca am incetat sa fiu optimista.

Tu crezi ca ziua de maine va fi mai buna? Inseamna ca nu ti-e bine astazi, inseamna ca iti traiesti viata asteptand doar. M-am saturat de suferinta altora atat de tare incat atunci cand mi te plangi iti dau doua palme, fara explicatii, iar daca intelegi inseamna ca n-ai ajuns la varsta asta degeaba. Daca nu, inseamna ca mai ai drum lung de parcurs.

N-am avut niciodata o perioada in care sa chiar realizez cat de neesentiale sunt majoritatea lucrurilor. O epifanie nu trebuie trecuta cu vederea, niciodata, iar beneficiile trebuiesc fructificate cat mai repede posibil. 

Opreste-te pentru o secunda si intreaba-te: ce anume doresti sa faci cu viata ta? Ce te impiedica sa iti urmezi visele? O fi acea obligatie pe care o simti fata de oamenii din jurul tau, fata de asteptarile lor? Chiar crezi ca indeplinindu-le asteptarile te va satisface in final? Trezeste-te, n-ai sanse. Trebuie sa fie astazi.

3 comments:

ionut said...

Ce altă temniţă e mai întunecată decât adâncul propriului nostru suflet ! Ce temnicier mai necruţător cunoaştem, decât noi înşine !

- Nathaniel Hawthorne

Cavalary said...

*fumes*

Je Suis ♀ said...

Cavalary, don't bother, I was utterly pissed and sick, sometimes you just need a break from the world. Get me? :) 'Course you do.