Thursday, June 24, 2010

Avem Timp...

Avem timp pentru toate.

Să dormim, să alergăm în dreapta şi stânga, să regretăm c-am greşit şi să greşim din nou, să-i judecăm pe alţii şi să ne absolvim pe noi înşine,

avem timp să citim şi să scriem, să corectăm ce-am scris, să regretăm ce-am scris,

avem timp să facem proiecte şi să nu le respectăm,

avem timp să ne facem iluzii şi să răscolim prin cenuşa lor mai târziu.

Avem timp pentru ambiţii şi boli, să învinovăţim destinul şi amănuntele,

avem timp să ne alungăm întrebările, să amânăm răspunsurile,

avem timp să sfărâmăm un vis şi să-l reinventăm,

avem timp să ne facem prieteni, să-i pierdem,

avem timp să primim lecţii şi să le uităm după aceea,

avem timp să primim daruri şi să nu le înţelegem.

Avem timp pentru toate.

Nu e timp doar pentru puţină tandreţe.

Când să facem şi asta murim.

1.(in memoriam Octavian Paler)
2.(this one's for you...)

1 comment:

GigiMacel said...

salutare
excelent blogul tau maeste
daca ai putea sa imi spui si mie cum sa imi bag si eu gadgetul ala pe care il ai tu pentru muzica in dreapta ai fi excelent
te rog , dami un email sau intra pe contul meu si lasa un com sau ceva si zimi si mie cum sa mil pun si eu pe exact acelasi gadget pe care il ai.
ms anticipat