Sunday, January 30, 2011

Despre scris

Cineva mi-a spus de curind ca, citez, "ceea ce scriu nu reflecta trairile mele" si ca "scriu in stil Matrix, codat" si "creez o lume a mea, e plin internetul de asa ceva". Desigur, prima parte nu ar avea de unde sti daca e adevarata sau nu, dar oricum... it got me thinking. Ce regula anume respect cind scriu? Ce inseamna scrisul pentru mine? Ce fac... atunci cind scriu...in afara de a insirui cuvinte?
Si-am gasit citeva variante de raspuns: eu nu creez o lume a mea atunci cind scriu, doar colorez in culori diferite lumea existenta; nu scriu codat, scriu pentru persoanele fata de care am un sentiment, caci altfel n-as mai scrie. Daca nu simt mare lucru pentru o persoana, cum as putea descrie ce reprezinta aceasta pentru mine? Cum as putea transmite sentimentul ce il am cind sunt cu persoana respectiva, si sentimentul ce il am fara aceasta in cuvinte daca nu as folosi creioanele specifice mie pentru a-i desena o schita direct pe creier? Asa, pentru a-i permite sa vada prin ochii mei totul la sine... si bune si rele.
Eu scriu ca o nebuna? Probabil. Dar nebunia mea e frumoasa si eu ma bucur de ea, si vreau ca si ceilalti sa se bucure de ea. Sunt revoltata si vreau sa ma apar, asa ca am sa iau ca pe o alta parere cuvintele de mai sus ce mi-au fost adresate in legatura cu modul meu de a scrie. Daca am ajuns sa scriu un post despre asta, inseamna ca acele cuvinte au avut greutate in fata mea si am ascultat ce a spus respectiva persoana... Ceea ce e kind of a big deal. Nu uita asta.

No comments: