Tuesday, February 1, 2011

precum sunt 3u

Era o fetita odata, ce spera sa creasca sa devina precum "oamenii mari" ce ii vedea prin ochii de copil, frumosi, sociabili, placuti, smecheri, ascutiti la minte, inteligenti, destepti... perversi, parsivi, egoisti, tradatori, ignoranti, egocentrici sau umilitor de milostivi. Desigur... acelea din urma avea sa le afle mai apoi. Si sa aleaga intre cine ar putea deveni si cine vrea sa devina. 
Si uite ca s-a format, a crescut, si-a ales caracteristicile si le-a bagat in buzunarul principal al bagajului vietii. Dar mai are de completat putin echipamentul pina sa poata pleca intr-adevar la drum, insa acum se pregateste. 
Ea si-a dorit sa creasca si sa cunoasca... iar acum se intreaba daca a meritat sa se lase influentata de toti acei adulti pe care i-a luat drept model, daca nu cumva s-a intinat facind aceasta? Si-a intinat ea oare personalitatea ce putea deveni pura, curata ca o lacrima? Nu tocmai... cred ca a invatat sa si-o apere cu armele procurate pe drum, platite cu pretul intoarcerii si celuilalt obraz, sau a ripostei violente, lucru ce nu ii este caracteristic, dar pe care a invatat sa-l iubeasca pe parcurs. A platit totusi de cam multe ori cu psihicul, iar acum incearca de multe ori sa-si dea seama cit i-a mai ramas din el, si de cit mai poate face rost pina la urmatoarea confruntare. 




Am picioare lungi, parul lung castaniu-inchis cu reflexii rosiatice uneori, ochii caprui sau gri sau negrii... sau inchisi, gura medie, buze de grosime medie, nas in vint, miini micute, degete lungi si subtiri, piept satisfacator, posterior la fel, abdomen acceptabil. Am note bune, deci ma duce capul destula distanta, de muncit muncesc, nu sunt impresara, nici manager, dar ma rog, intelegeti voi, gelozia nu e tocmai stilul meu, nu ma cert - comunic, nu am stoluri sau pitici care sa iti frece creierii, iar daca am asa ceva tin pentru mine, in schimb sunt incapatinata, delasatoare, instabila uneori, imprevizibila etc. Ati observat si voi ce am enumerat mai sus, nu? Asa... exactly my point...si mai departe?


O zi buna tuturor, mi avete deluso malamente di nuovo; vergogna vostra la prima volta, vergogna mia la seconda volta... e anche la terza...

No comments: